სალომე ზურაბიშვილი - ჩვენი თავისუფლება იწყება და მთავრდება ევროპასთან
„ევროპის მოედანზე“ აქცია ლოზუნგით: „ძალა ევროპაშია, ძალა ერთობაშია“ მიმდინარეობს
კაია კალასი - გადამწყვეტ ნაბიჯს ვდგამთ სამართლიანობისკენ, სპეციალური ტრიბუნალის შექმნაზე შეთანხმებით, რათა უზრუნველყოფილი იყოს, რომ უკრაინის წინააღმდეგ აგრესიაში დამნაშავე პირებმა პასუხი აგონ
„ევროპის მოედნის“ მიმართულებით ევროპის დღისადმი მიძღვნილი მარში მიმდინარეობს
პეტერ ფიშერი - იმედი მაქვს, საქართველო, როგორც ქვეყანა, ყველა თავის მოქალაქით, დაუბრუნდება სწორ გზას
შეიქმნა საავადმყოფო, სადაც ექიმების როლს AI ასრულებს
War update: 71 assaults repelled in Pokrovsk sector, 193 engagements along frontline over past day
Russian army loses another 1,300 troops in Ukraine in past day

გამოკითხულთა 38% უკმაყოფილოა „ლიბერთი ბანკის“ მომხმარებელთა მომსახურების გარემოთი

26.01.2024 ნახვები: 841

მომხმარებელთა მომსახურების გარემოთი უკმაყოფილო ბანკებს შორის ლიბერთი ბანკის და საქართველოს ბანკი ლიდერობენ.

საქართველოში საბანკო სისტემის მიმართ მოსახლეობის განწყობების შესწავლის მიზნით, „ნეიშენ ჯორჯიას“ დაკვეთით APPA-ს მიერ ჩატარებული კვლევის მიხედვით, რესპოდენტების 38% უკმაყოფილოა ლიბერთი ბანკის მომხმარებელთა მომსახურების გარემოთი.

საბოლოოდ მომხმარებელთა მომსახურების გარემოთი უკმაყოფილო ბანკების რეიტინგი ასე გამოიყურება:

ლიბერთი ბანკი - 38%

საქართველოს ბანკი - 20%

ბაზის ბანკი - 17%

პროკრედიტ ბანკი - 15%

თიბისი ბანკი - 10%

 

გამოკითხვა ჩაატარა კომპანიამ APPA, „ნეიშენ ჯორჯიას“ დაკვეთით.

გამოკითხვის მიზანს წარმოადგენდა იმ საბანკო დაწესებულებების გამოვლენა, რომლებიც ცალკეული მიმართულებებით რესპოდენტების/კლიენტების ნეგატური დამოკიდებულებებით სარგებლობენ.

გამოკითხვაში მონაწილეობდა 1369 რესპოდენტი, რომელთაც სხვადასხვა ეტაპზე შეხება - საქმიანი ურთიერთობა ჰქონდათ/აქვთ უმსხვილეს ქართულ ბანკებთან  -საქართველოს ბანკი, თიბისი ბანკი, ლიბერთი ბანკი, ბაზის ბანკი, პროკრეტიდ ბანკი.

გამოკითხვა ჩატარდა 2023 წლის 15-25 დეკემბერს თბილისში, ქუთაისში, ბათუმში, ზუგდიდში, თელავში, გორში და რუსთავში.

გამოკითხულთა ასაკი - 24-60 წელი, სქესი - 52% მამაკაცი, 48% ქალი.

ძირითადი მიგნება -

  • მოსახლეობაში ყველაზე ნეგატიური დამოკიდებულება „ლიბერთი ბანკისა“ და „საქართველოს ბანკის“ მიმართ არსებობს

ბანკებთან ურთიერთობის გამოცდილებიდან გამომდინარე რესპოდენტები ყურადღებას ამახვილებდნენ კონკრეტულ ნაკლოვანებებზე:

  • მომხმარებელთა მომსახურეობის გარემო (ვიზუალური და ემოციური აღქმა);  ბიუროკრატიული ბარიერები;
  • მომსახურეობის/სერვისის მიღების ოპერატიულობა;
  • კლიეტთან ურთიერთობის მოქნილობა;
  • კლიენტისადმი კეთილგანწყობა (ემოციური აღქმა);
  • სესხების გაცემის პროცედურებისა და პასუხის (დადებითი/უარყოფითი მნიშვნელობის გარეშე) ოპერატიულობა;
  • კრედიტებთან დაკავშირებით რისკების განმარტებები;
  • კლიენტის კეთილგანწყობა საბანკო დაწესებულების მიმართ და ა.შ.

ყველას ნახვა
ყველას ნახვა